Cosul de cumparaturi este gol

Livrare si plata

1. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale PayU S.A. prin solutia integrata; PayU S.A. este furnizorul Balloons Shop de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.
Balloons Shop nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
 

2. Politica de vanzare online

2.1 Acces la serviciu
2.1.1 Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site
2.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
2.1.3. Balloons Shop isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda” sau notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email contact@balloons-shop.ro sau modificarea comenzilor in sensul renuntarii la 20 de produse lunar din comenzile plasate, prin comunicare in scrisa din partea Clientului catre adresa de email contact@ balloons-shop.ro, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Balloons Shop. Balloons Shop isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 7.3.7 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
2.1.4. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Balloons Shop isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
2.1.5. Balloons Shop poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

  • esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.baloane-personalizate.ro, societatii BALLOONS SHOP SA si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi BALLOONS SHOP ori intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
  • alte motive justificate (de ex. : plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).

2.2. Produse si servicii
2.2.1. Balloons Shop poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Balloons Shop are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
2.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
2.2.3. Balloons Shop poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
2.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
2.2.5. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Balloons Shop nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
2.2.6. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, plata cu cardul pentru plati in rate (la comenzi peste 300 ron utilizand – Card Avantaj, BRD Finance sau Star BT), prin transfer bancar cat si la livrare catre curier numai in numerar.
2.2.7. In cazul platilor online cu cardul Balloons Shop nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
2.2.8 Plata in numerar sau prin intermediul sistemul POS (plata direct la agent cu card-ul ) este o metoda de achitare intarziata a produselor, cu risc pentru Balloons Shop de retragere a Clientului din Contract. De aceea aceasta optiune este disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse, iar Balloons Shop isi rezerva toate drepturile de a aplica sau nu aceasta optiune in functie de criterii interne. In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau comanda este in valoare de mai mult de 1000 lei, Balloons Shop ofera posibilitatea de a achita comenzile doar in avans fie prin plata on line, fie prin transfer bancar. Optiunea de Plata in numerar/POS la livrare la curier este taxata suplimentar.
2.2.9. Plata comenzii in numerar sau POS la livrare (la curier) este o metoda de plata disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care are Clientul are comenzi nelivrate si neachitate, a carora suma totala este egala sau mai mare cu 5000 ron, Balloons Shop ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata in avans (plata on-line sau prin transfer bancar). Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site. Balloons Shop NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului www.baloane-personalizate.ro, societatii BALLOONS SHOP SA si /sau partenerilor sai.
2.2.10. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Balloons Shop, acestea fiind cu titlu de prezentare. Balloons Shop poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
2.2.11. In imaginile produselor si/sau serviciilor Balloons Shop isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
2.2.12. In cazul putin probabil cand Balloons Shop nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i optiunea de anulare a comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat.


3. Comanda online
3.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.baloane-personalizate.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Balloons Shop poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc etc) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. Balloons Shop nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.baloane-personalizate.ro.
3.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
3.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Balloons Shop atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Balloons Shop, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Balloons Shop (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Balloons Shop are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Balloons Shop (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Balloons Shop nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
3.3.4. Balloons Shop va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • 3.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • 3.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Balloons Shop, in cazul platii online;
  • 3.3.4.3. datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • 3.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Balloons Shop si/sau partenerilor acestuia;
  • 3.3.4.5. realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
  • 3.3.4.6. pentru alte motive obiective.

3.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Balloons Shop in maxim 14 zile de la data la care Balloons Shop a luat la cunostiinta de acest fapt
3.3.5.1 In cazul rezoluțiunii sau, după caz, rezilierii contractului din culpa Balloons Shop, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Balloons Shop in maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului.
3.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Balloons Shop, Balloons Shop va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului.
3.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului. Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe contact@balloons-shop.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii.
3.3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
3.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
 

Cu respect,

Echipa Balloons-Shop